Geplaatst: 07-02-2004 18:15
[9376] Hallo
Wij hebben vorige week een Ford Focus binnen gekregen waarvan de krukas poeli eraf gelopen was ,de bout was om onbekendereden losgelopen.Afijn er waren 3 kleppen krom dus nieuwe kleppen erin kopgemonteerd en nieuwe nokkenas (was doormidden) en alls weer op tijd gezet.motor loopt op zich goed maar tikkert zeer irritant.
Kop alweer gedemonteerd maar niet kunnen ontdekken,en tikkert nog steeds.
Jullie een idee wat dat kan wezen???
BVD Bennie