Geplaatst: 06-04-2007 20:25
Ik weet wel dat er type's zijn waarbij het krukastandwiel speedje doorslaat waardoor deze van tijd staat.
Zet de krukas op tijd gezien vanaf het speedje,en kijk dan of de 1e zuiger daadwerkelijk op z'n hoogste punt staat.
Je hebt zo te zien alles al gehad eigenlijk.
Ricky,