Geplaatst: 08-05-2006 14:02
[55688] effe een klein vraagje ,de rechter ruit is naar beneden gevallen in de deur(niet gebroken),is dit ongeveer hetzelfde systeem als bij een golf ,breken ook die klemmen of is de ruitenheffer zelf die het begeeft?of is dit toeval en komt dit eigenlijk nooit voor?