Geplaatst: 17-02-2004 18:21
[9779] Ik heb een klant met ford ko bj 2000,
het volgende is gebeurt, klant heeft sleutel laten vallen en transponder is weg ( onvindtbaar ).
Ik heb bij dealer een nieuwe sleutel laten maken, incl. transponder.
Nu mijn vraag ,is er een bepaalde procedure voor het opnieuw ingebruikstellen van de tweede sleutel.
of moet er bij ford garage worden aangeklopt.
Ik moet er ook bij vertellen dat de dealer in de buurt niet echt behulpzaam is !!!
Kwestie van klanten smokkel beweren zij.
Alvast bedankt.
Groeten Raf.