Geplaatst: 24-02-2004 20:40
[10088] Ik krijg vanmorgen een klant binnen die mij verteld een probleem
te hebben terwijl hij op de snelweg aan het rijden is na +/- 10km voelt hij het gaspedaal dieper gaan de snelheid verminderd
toerenteller gaat omhoog hoort ook de motor versnellen maar wagen minderd nog steeds vaart gaat aan de kant zet de motor stil(contact af) start weer en rijd probleemloos verder de versnelling was niet uitgespongen.
De klant beweerd dat hij dit viermaal heeft meegemaakt.