Geplaatst: 11-05-2006 10:00
[55864] Hallo,
Als de wagen gestart wordt, lijkt alles normaal, hij houd netjes zijn stationair toerental. Als je achteruit rijd en je ontkoppeld, eveneens geen probleem.
Als je met de wagen gaat rijden en je duwt je koppeling in valt het toerental naar omlaag onder het stationair toerental tot hij stilvalt. Rijden is dus bijna niet te doen, of je moet hem op toeren houden met het gaspedaal. Ik ben net een beginnend chauffeur of nog erger. De sturing van de injectie gebeurt electronisch en alle vacuum slangen zijn blijkbaar in orde. De wagen gaat naar een opkoper voor export maar ik wil die man niet met een probleem opzadelen. Uiteraard is vooral de prijs een probleem. Het mag niet teveel kosten de marge is te klein.
Heeft iemand een idee?