gordelspanner

7 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motorcode
TDCI
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-04-2007 19:37

[78480] hallo,ik heb hier een mondeo FMBA waarvan we na een ongeval de rechter gordelspanner vervangen hebben omdat die geactiveerd was,de linker was op zicht nog ok.na vervanging blijft het lichtje van de airbag nog steeds banden en bij uitlezen geeft hij fout gordelspanner en knippercode is 33.weerstand linker is 25 ohm en de rechter die vervangen is geeft 2 ohm,zou die linker dan toch ook stuk zijn?bedankt alvast