Geplaatst: 09-05-2006 9:41
[55738] Vacuumpomp Was Defect. Nu Heb Ik Via Internet Een Compleet Nieuwe Controle Box Gekocht.
Nu Heb Ik Die Ingebouwd, De Achterklep, Alle Opbergvakjes Gaan Via De Pomp Open En Dicht.
Behalve De 2 Deuren. Nu Heb Ik Begrepen Dat Je De Controlebox Moet Programmeren Op De Auto.
Klopt Dit? En Waar Kan Dat? (SL 500 1992)
Alvast Bedankt.