Geplaatst: 13-05-2006 13:55
hoi
ik heb hier een 155 1.8 alfa staan
die vandeweek tijdens het rijden afsloeg en nu niet meer aan de praat te krijgen is
benzine heeft ie
vonk doet het niet bij bougie 6 en 2 de anderen wel
heb hier een donnor alfa naast staan dus kan wat onderdelen even omruilen om te proberen
maar kom er eve niet uit
ik dacht zelf aan ontstekings module maar na omwisseling nog niet starten
en zou wel heel toevalig zijn dat die ook stuk zijn
heeft iemand een andere idee
gr en alvast bedankt