Geplaatst: 12-05-2006 22:22
[55961] Als de temp. buiten laag is dan slaat de motor niet op alle cilinders aan. Bij koude start zijn de 1 en 4 nat en 2 en 3 inorde.Het brandstofverbruik licht aan de hoge kant.Nu het warmer buiten is slaat de motor wel goed aan alleen als je bv twee maal kort achterelkaar wil starten dan loopt de motor niet op alle cilinders.Temp.voeler is gecontroleerd. Er zijn geen fouten aanwezig.Bobine is al uitgewisseld en brandstofreiniger al meerdere malen toegevoegd. Motor heeft pas 26500 KM gelopen.