Geplaatst: 19-04-2005 21:49
Krijgen een Peugeot Expert binnen met een 1.9D motor.Zit een vervelende tik in en na het verhaal van de klant, dat die tik af en toe weg was, te hebben gehoord, denken wij aan een losse voorkamer.Auto loopt op 3 cilinders en ook met starten is dit te horen.Kan natuurlijk zijn dat er al een kapotte zuiger in zit, maar daarvoor moet de kop er eerst af.
Zijn die koppen nog te repareren of kun je hem wel inruilen?En hoe groot is de kans dat de zuiger ook stuk is?
Hoop morgen tijd te vinden eea los te halen.