3 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 26-04-2005 23:24
betreft een 1.1 motor , bij het afremmen van de auto en zodra ik mijn koppeling intrap zakt het toerental en uit eindelijk slaat de motor uit ! heeft iemand hier ervaring mee ??