4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 03-05-2005 17:16
[30813] heb hir een volvo 480 gkregen klnt heeft er zelf een gebruikte luchtmassaop gezet en sindsdien loopt ie als een krant met stekker erop loopt ie egenlijk helemaa niet heeft iemand n suggestie??
gr an wolter