Geplaatst: 04-05-2005 18:32
[30873] bij deze focus 2004 blijft het airbag lampje branden nu heb ik de gordel waarschuwing uit moeten zetten voor de klant en toen ging ook het airbaglampje uit.
daarna heb ik het zelfde wat hier boven staat nog eens gedaan bij deze auto en toen ging het airbag lampje weer aan en wil nu niet meer uit ik verdenk de linkergordel spanner er van dat die roet in het eten gooit iemand aleens meegemaakt.
volgens mij was er in het begin een schrijve van maar weet dit niet zeker