Geplaatst: 06-05-2005 13:16
[30954] wie wil mee denken, 626 12v roet erg uit de uitlaat,hoog brandstof verbruik 1:3 andere carburateur gemonteerd zonder verbetering geen diesel in de benzine distributie en ontsteking staan op tijd,wie heeft dit wel eens mee gemaakt? Leo