Geplaatst: 05-05-2005 11:45
[30908] Wie kan mij helpen met een golf die als het koud weer is, bij de eerste start slecht loopt, je hoort ook dat de stappenmotor ook aan het regelen is (toerental galoppert)en daarna stil valt. Als je voor de tweede keer start loopt de motor een hoog toerental +/- 2000 omw/min. De motor loopt wel netjes op alle cillinders.
Bij warm weer (motor koud) heeft de auto geen problemen. De ECU uitgelezen en er zaten fouten in de lambda-sensor. Maar volgens mij hebben die niets met het starten te maken.