19 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 27-12-2005 8:30
[45384] Ik heb een Audi A4 van 2002 en ik heb er last van dat de zijruiten achter steeds beslaan, zijn er mensen die hier ook last van hebben en wat kan ik er aan doen?