koudstart

3 reacties

Merk
Ford
Model
Transit
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-12-2005 22:23

[45731]

hallo wij hebben hier een transit staan met een 2.5l dieselmotor. wie kan mij vertellen hou het koudstartsysteem van deze auto werkt.

deze auto heeft geen gloeibougies, alleen een soort vlamstartsysteem. bij welke temperatuur werkt deze en welk component zorgt hiervoor.

het probleem is dat de auto slecht start als het koud buiten is.

alle informatie is welkom. we hebben het relai vervangen incl bedrading ( was een modificatie) maar ik heb het gevoel dat niet werkt

gr jan