Geplaatst: 31-12-2005 11:32
[45748] heb hier een corsa uit 2005.
type is een 1200(denk ik) met z'n schakelsysteem wat electronisch gaat.
klacht is dat vooral in het donker je verlichting van de koplampen en dashboard verlichting ziet knipperen met het toerental van de motor,dit is best wel irretant.
bij de dealer is al van alles gedaan om het eruit te krijgen.
accu en dynamo verv. kabels gecontroleerd met massapunten.
ze weten het niet meer,volgens een outsider zit er body control module in deze auto en regelt dit kastje ook de dynamo regeling.
is dit probleem misschien bij iemand bekend.
alle reacties zijn welkom.