inhouden

4 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-03-2004 12:05

[11021] wie kan me helpen ik heb een astra uit 1992 elke keer met optrekken voel je heel lichtjes dat hij stottert dit is vaak erger als de auto moet klimmen bijvorbeeld de snelweg op het is niet erg maar je voelt het toch wel ik heb al veel vervangen en gedaan maar het probleem blijft wie heeft een tip dank je