Geplaatst: 03-01-2006 22:35
[46000] Beste mensen het volgende:440 2.0i '95.
houd in tijdens rijden.(heb zelf het gevoel lucht massa meter/bevroren injectie huis.-zo voelt het-).
Als je onder het rijden contact uit zet,direct weer aan dan is het inhouden weg.(smoort dan niet meer)-(komt wel weer terug na een paar km)
alles is vervangen wat te-maken heeft met ontsteking/brandstof.
wie weet het???(ik weet het niet meer) groeten Dennis Nissan MCD Lelystad