Geplaatst: 24-03-2004 18:16
[11311] Bij deze auto beginnen de koelventilatoren al bij ongeveer 50 graden te draaien en blijven draaien.
alle koelvloeistofsensors stekkers bovenop de motor al losgehaald maar de motoren blijven draaien. ook btandt het lampje STOP op het dashbord Wie weet of er nog ergen een verborgen sensor zit die de temp per ongeluk te heet meet waardoor dit probleem zich voordoet. ps de motor is echt niet te warm. Onder de bumper l zit een mini ecu die volgens mij dit alles moet regelen enm inderdaad als ik de stekker eraf trek stoppen de motoren maar het lampje op het STOP barndt nog wel. heeft iemand misschien dit eerder meegemaakt ?