Geplaatst: 19-09-2007 20:24
als je deze auto 's ochtends start met de startknop en meteen weer uit wilt zetten dan lukt dat niet.
pas na een paar keer op de knop drukken gaat de motor uit.
ik denk zelf dat de startknop niet goed zijn werk doet.
ook duurt het soms wat langer voordat de motor aanslaat
toerental sensor met stekker zijn recent vervangen ook is er een nieuwe kaart, en het elektronische stuurslot is vervangen, kaart word ook herkent.
de klant kan er mee leven maar ik zelf wil er toch meer van weten, dus wie herkent dit verschijnsel en kan mij een paar tips geven.
alvast bedankt