Geplaatst: 10-06-2007 17:02
[82049]Hallo,
De kachelventilator werkt alleen in de hoogste stand. Het is een wagen met een manuele airco.
Ik vermoed dat de voorschakelweerstanden defect zijn. Alleen waar bevinden zich die weerstanden? Kan iemand me helpen?
Greetz