Geplaatst: 08-04-2004 0:15
[11916] Hallo,
Ik heb even een vraag over de remmen, zit er op zo'n auto standard een remkrachtregelaar op de achteras. Mijn achterwielen blokkeren namelijk enorm snel en kan er verder niks aan vinden. Alleen dat de remleidingen een keer vernieuwd zijn, misschien dat ze toen de regelaar verwijderd hebben?