Geplaatst: 06-04-2004 8:57
Onder het rijden als je de koppeling intrapt voo over te schakelen blijft de motor 2500 toeren draaien. Als de auto weer stilstaat valt hij wel gewoon terug naar normale toeren. Dus als de auto rolt blijft ie hangen en als ie stilstaat is het perfect. Er zit al een nieuwe stationaire regelmotor op.
Iemand bekend met dit probleem??