Geplaatst: 11-01-2006 17:39
[46652] Dag beste jongens Ik heb een golf rijden waarvan het koppelingspedaal soms onder in blijft liggen wij hebben scharnierpunten ge controleerd en gesmeerd ,koppelingsvloeistof vervangen. hij blijft ook niet achter de vloermat haken. dan moet deze man met de hand om hoog halen. Ik hoop dat jullie hier een oplossings voor hebben