motor start wel maar slaat niet aan startonderbreker ??

3 reacties

Merk
Volvo
Model
440
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8 singlepoint
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-05-2006 20:46

[56922] hallo misschien weet iemand de oplossing voor mij.

ik heb een 440 met afstandbediening org. volvo, na het af zetten wil de motor niet meer aanslaan.

de centrale vergrendeling werkt niet meer wel met de sleutel maar daar gaat de startonderbreker er niet mee af ,als de motor is af gezet moet je namelijk eerst unlock op de afstandbediening in duwen voor dat je de motor wilt starten .

alles werkt motor word rond gegooit maar geen spanning op de plus van bobine en brandstofpomp werkt ook niet

weet iemand hoe ik de startonderbreker kan omzeilen ????

waar welk is het benzinepomprelais waar zit de ontvanger van de afstandbediening???