Geplaatst: 20-06-2007 22:05
[82767]Hallo collega's,mijn buurman wil een xsara picasso van bj 200/2001 aanschaffen.Hij heeft mij gevraagd om mee te gaan kijken voor evt. technisch advies,er is hier vast wel iemand die de sterke/zwakke punten kent.(ik werk zelf nl bij vw/audi)Het moet een benzine worden van bj 2000/2001,is de 1.6 een aanrader of kan hij beter voor een 1.8 16v of een 2.0 gaan?Is de electronica een beetje storingsvrij?
Alvast bedankt voor jullie reacties,Erik