Geplaatst: 04-07-2007 12:35
[83756]deze auto heeft als klacht:stoten bij acceleratie
we hebben de foutcodes uitgelezen:u0028 niet gedocumenteerde foutcode en p1378 niet gedocumenteerde foutcode tevens hebben we contact gehad met dealer volgens hem kwam het nog wel eens voor dat er water op de stekker v/d injector 4e cilinder kwam en deze slecht contact zou hebben.
(hebben we gecontroleerd is goed)
wie heeft er nog een idee.????
groeten jurgen