Geplaatst: 31-05-2006 15:01
[57185] bij deze auto hebben wij de koelvl.peil sensor vervangen omdat het lampje brande en er wel genoeg vloeistof in zat!.
Het is een tijdje goed geweest maar nu brandt hij weer,wie heeft hier ervaring mee en weet de oplossing?
Mvg Pieter