Geplaatst: 18-05-2006 18:58
motor slaat zowel koud als warm af en toe niet aan. geen storingen aanwezig, motor loopt verder keurig. bij een tweede of een derde startpoging doet ie het wel, hij loopt als ie aanslaat ook gelijk goed. soms biedt een paar minuten wachten ook uitkomst. bdp-gever en dubbelrelais zijn reeds vervangen. diverse bedrading en stekkers zijn gecontroleerd. motor slaat als ie eenmaal loopt ook nooit af, alleen het aanslaan geeft af en toe problemen. misschien iemand nog een slim idee?
grt, harry