Geplaatst: 23-05-2006 12:37
[56657] hallo
ik heb een probleem met mijn auto
als ik rij en dan het gaspedaal loslaat dan krijg ik een schok en dat moet normaal niet het geval zijn.
het 2de probleem is het onregelmatige toerental dat niet het zelfde blijft soms te hoog en soms veel te laag ik denk dat het daar aan de temperatuur sensor ligt
wie kan me helpen
mvg
GWWer