Geplaatst: 11-07-2007 23:06
auto houdt soms in bij normaal gas geven,lijkt niets te gebeuren bij rustig intrappen van het gaspedaal,waarna hij in 1 keer erdoor lijkt te schieten. uitgelezen met bosch tester. geen enkele foutcode,ook bij de dealer geen enkele foutcode. benzinefilter vervangen,gasklephuis gereinigd,upgrade gehad bij dealer. na upgrade 5dagen goed geweest,probleem nu weer terug. probleem is niet op te roepen,doet het willekeurig. worden er ooit gasklephuizen of gaspedaal sensoren vervangen? op parameters staat gaskleppositie van 11%(gas los) tot +/_ 85%(volgas) bij contact aan reageert gasklep perfect op pedaalsensor. alle hulp is welkom!