Geplaatst: 09-05-2005 17:04
[31114] Bij deze motor is het de ketting van de nokkenassen vervangen maar daarna geen vermogen meer.
Als de nokkenas aan de kant van de distr.riem op de merktekens staat en ook de krukas op nul graden dan staat aan de anderekant de tand met de nul erop niet gelijk met de bovenkant van de cilinderkop,ook de rotor wijst niet naar de eerste cilinder(maar zo,n centimeter ervoor.
Zetten we de 2 tanden met de nul tegenoverelkaar terhoogte van de bovenkant cil.kop staat de distributieriem niet meer op tijd.
WAT doen wij hier fout.