Geplaatst: 06-05-2005 19:43
[30972] Van een andere garage kregen wij een RENAULT 25 met startproblemen.
Alles wat gecontroleerd kon worden is gecontroleerd.
Bobine is goed, krukassensor goed, computer is goed.
Voordat de auto naar ons toe kwam startte hij nog even maar daarna niet meer.
De bougies vonken niet en er is ook geen benzine toevoer.
Het probleem schijnt elektrisch te zijn maar moeilijk op te sporen.Het alarmsysteem is origineel van Renault.