Geplaatst: 11-10-2004 17:59
[19158] bij deze wagen wordt het binnen niet warm,de leidingen die van de motor naar de chauffagebak gaan worden wel warm ,ik vermoed dat de binnenste radiator dicht zit . of is dit een gekend probleem bij de 106.
graag jullie mening hierover.
alvast bedankt.