Geplaatst: 17-10-2004 12:15
[19439] deze 106 wordt binnen in niet warm ,leidingen naar kachelradiator worden wel warm.nu heb ik de kachelradiator uitgebouwd ,en heet water laten doorvloeien en de radiator wordt hierdoor overal warm.nu is mijn vraag zou het toch nog in de kachelradiator zitten of moet ik de thermostaat vervangen of moet ik nog ergens anders gaan aan denken .
alvast bedankt.