binnen in wagen niet warm te krijgen.

2 reacties

Merk
Peugeot
Model
106
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-10-2004 12:15

[19439] deze 106 wordt binnen in niet warm ,leidingen naar kachelradiator worden wel warm.nu heb ik de kachelradiator uitgebouwd ,en heet water laten doorvloeien en de radiator wordt hierdoor overal warm.nu is mijn vraag zou het toch nog in de kachelradiator zitten of moet ik de thermostaat vervangen of moet ik nog ergens anders gaan aan denken .

alvast bedankt.