Geplaatst: 01-11-2004 14:10
[20109] Wij hebben een probleem met een matiz, deze heeft een schavend geluid bij het maken van een bocht naar links.
Wij hebben al vervangen : L + R wiellager, draagarmen L + R, Versnellingsbak(ivm hoofdlager?), Veerpoten, stuurhuis, aandrijf assen, wielen verwisseld, Remblokken vernieuwd.
En nog steeds blijft het schaven in de linkse bocht, wie heeft er ooits zoiets meegemaakt.
Met vriendelijke groet,
Auto Braat Den Bosch