Geplaatst: 01-11-2004 12:41
[20107] beste collega´s,
Het volgende doet zich voor na ± 4 km (opwarmfase) brandt het motorlampje + motor stottert dan ook, slaat snel af.
Lampje gaat aan en uit totaal onvoorspelbaar. Bij uitlezen bij de dealer kwamen de volgende codes naar voren.
P0110 n.a.w. inlaatluchttemp. sp. hoog
P0100 n.a.w. MAF sesnor sp. hoog
echter deze dealer had nog nooit een kapotte `LMM´ gehad, dus graag jullie reactie, is deze gewoon defekt of ligt de oorzaak toch elders.
m.vr.gr.
Arnoud