Geplaatst: 11-01-2006 20:28
[46669] Wederom een bericht van mij
Heb hier een golf 1.3I motorcode NZ. Deze auto stottert en houd erg in bij accelereren. Bij stilstaande auto en gas geven klinkt het goed.
Maar als ik de stekker van de blauwe temp.sensor af haal is het probleem over, maar blijft ie 1500 toeren draaien.
Sensor reeds vervangen
Bougies, kabels rotor en verdeler vervangen
Ontsteking, incl moduul geprobeerd van goedrijdende golf
Computer uitgewisseld.
Niets helpt, alleen als ik die stekker er af laat.
Iemand een idee??