2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 11-01-2006 23:28
[46691] Hallo,
Weet iemand waar je tegen een redelijke prijs een dieselpomp kan laten reviseren van een Astra X20DTL.
Alvast bedankt voor de informatie.
Mvg Hans