4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 18-04-2004 9:56
[12304] Kan iemand mij meer vertellen over de vernieuwing van de distributie ketting en de merktekens,en afstelling.
bvd hans