Geplaatst: 12-01-2006 16:09
bij een astra x16xel is na twee dagen staan de accu zo leeg dat de radiocode er zelfs uitlicht alles doorgemeten 0,022 amp verbruik dat kan het niet zijn. Ikga zelf aan de dynamo denken (kapotte diode) heeft iemand van jullie dit wel eens bij de hand gehad? Ikhou mij aanbevolen voor suggestie's.De accu is al vernieuwd.Ik denk ten onrechte.