Geplaatst: 28-04-2004 18:11
[12723] hallo ik heb een probleem met een corsa b van bj 99
een X12XE motor de auto bokt en stoot wanneer men vanuit stilstand optrekt dit doet de auto in de 1,2,3 versnelling nou heb ik de sofware laten updaten maar het probleem is nog niet verholpen.Zou dit elektrisch of mechanisch kunnen zijn en wat zou er dan eventueel vervangen moeten worden? word een beetje beroerd van dat bokken en stoten. oja het check engine lampje brand NIET en er zijn geen foutcodes in het geheugen.
Wacht met spoed op antwoord bedankt alvast.
voordat ik het vergeet dit doet de auto alleen wanneer de motor op temperatuur is