2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 13-01-2006 8:55
[46793] ramen gaan onder het rijden opeens een stuk naar beneden
daarna moet het contact uitgezet worden om ze weer dicht te doen