houdt in en ploft

2 reacties

Merk
Subaru
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-04-2004 19:32

[12728] Ik heb een impreza staan die tijdens het rijden inhoud, en af en toe dan komt er een klap onder de motorkap vandaan waarbij het luchtfilter open klapt. Deze auto heeft op gas gereden en het gas is nu afgesloten vanwege een lekke verdamper. Hebben jullie eeen tip. Ik zat te denken aan onsteking of misschien een lekkende/kapotte verstuiver.

Alvast bedankt