Geplaatst: 14-01-2006 17:59
[46903] hallo,ik heb hier een golf 3 19 tdi die enorm slecht start en eenmaal gestart en ik boven 3000 toeren kom inhoud en dan begingt hij heel onregelmatig te draaien,net of hij draait niet op al zijn cilinders,wanneer ik gas los begingt hij na enkele sekonden terug normaal te draaien.ook rookt hij abnormaal en ruikt naar onverbrande diesel.herkent iemand dit probleem,bij uitlezen geen enkele foutcode.thanks