Geplaatst: 07-05-2004 19:25
Ik nam zopas een Nexia in ruil van 2001,63Kw motor.
Ik kwam met de wagen van bij de klient en heb er niets aan ondervonden.Enkele dagen buiten gestaan,gestart zonder probleem,draait eerst mooi rond maar na een 2 tal minuten loopt ie als het ware op 3 cylinders.Bougies nagekeken ok.
Onsteking op alle kabels,vervang morgen de kabels,eventueel lek.
Kent iemand een andere oorzaak?Bedankt op voorhand,LouiS.