Geplaatst: 14-05-2004 23:10
[13189] dag iedereen , kan iemaand mij hierbij helpen? mijn audi trekt niet in somigge momenten, niet genoeg voor 180pk te hebben, vooral als er met de wagen goed doorgereden is met warm weer. als men die stil leg en nadien terug staart is hij heel molig op lagere toeren maar als ik wacht tot de motor bietje is afgekoeld start ik hem terug dan trekt hij gelijk een zot in ale toeren,vanaf 1000t/m tot 4500t/m.blijft hij gaan. ik heb ook gevoel dat hij vooral savonds als het koeler is perfekt trekt (heeft mischien iets te maken met de temperatuur ,is dat normaal?) ik ben al naar audi garage geweest voor te kontroleren of dat luchtmassameter was maar de diagnose was goed, dus ze hebben niets gevonden maar op dat moment trok hij wel ,wat kan dat zijn , heeft iemaand een idee
ik dank jullie voor de reacties
jacek